Tällä tunnilla hiki lentää taatusti! Tehotreenin tarkoitus on saada kaikki liikunnan hyöty normaalia ryhmäliikuntatuntia lyhyemmässä ajassa. Tunti aloitetaan muutamalla yksinkertaisella lämmittelyliikkeellä. Pääosa tuntia rakentuu kuntoharjoittelusta, jonka aikana käytetään monipuolisesti koko kropan lihaksistoa. Tunnilla tehdään aina neljä “patteria”, eli liikkeiden kokoelmaa. Kukin kuuden minuutin patteri koostuu kolmesta lihaskuntoliikkeestä, kahdesta sykkeenkohotusliikkeestä ja kahdesta keskivartaloa harjoittavasta aktiivisen palautukseen liikkeestä. Tunti päättyy kevyeen venyttelyyn.

Tunnin on tarkoitus olla haastava, mutta jokainen voi valita omalle kropalleen sopivan liiketahdin. Vaativampiin liikkeisiin annetaan myös aina liikettä helpottava vaihtoehto. Näin ollen tunti sopii hyvin kaikille peruskuntoisille jumppareille. Tämä tunti sopii erityisen hyvin myös miehille. Tunnille mukaan tarvitset alustan, juomapullon, hikipyyhkeen ja keskikokoiset käsipainot. Naisille sopiva koko on kokemuksesta riippuen noin 2–5kg, miehille noin 3–6kg.

HIIT-tyyppinen koko kropan treeni, joka sopii varsin hyvin myös miehille.
Alkulämmittely, neljä 3-2-1-patteria ja loppuvenyttelyt. jokaisessa patterissa
* 3 minuuttia lihasvoimaa (3 liikettä 2x30sek per liike)
* 2 minuuttia HIITtiä (sykeliikkeitä, 2x30sek per liike)
* 1 minuutti aktiivista palautusta (vatsoja, 1x30sek per liike).
 

PÄIVÄ Torstai
AIKA 17.15 - 18.00
PAIKKA Jäkärlän koulu
OHJAAJA Riikka

ILMOITTAUTUMINEN TUNNILLE

alkaa 15.8.2016

Lisää numerosta 040 355 7325 / Veera tai
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.